15 oktober 2014

Tävling!

Idag släpper Photowall sin nya kollektion "Icehotel" och då fick jag äran att köra igång en tävling för mina läsare,  där priset är ett presentkort värt 100 e.
Du behöver bara svara på två frågor för att vara med och så dras vinnaren på söndag den 19.10

* vilket är ditt favoritmotiv från kollektionen?
*  motivera varför just du borde vinna

Lämna gärna även din e-mail i kommentaren!

 HÄR ser du kollektionen

Lycka till!

(i samarbete med Photowall. Vinnaren anvarar sjäkv för ev vinstskatt) 




ARVONTA!!!!

Tänään Photowallinin uusi "Icehotel" tapettivalikoima julkaistaan, ja sen kunniaksi saan arpoa lukijoilleni 100 euron lahjakortin. Vastaat vain kahteen kysymykseen niin olet mukana kilpailussa jossa voittaja arvotaan sunnuntaina 19.10
* mikä on lempiaiheesi Icehotel- sarjassa?
* kerro miksi juuri sinun pitäisi voittaa lahjakortti

Jätä mielellään myös s-postiosoitteesi kommenttiin!

TÄÄLTÄ löydät Icehotel tapettisarjan.

(yhteistyössä photowaalin kanssa. Voittaja vastaa itse mahdollisesta verosta) 








16 kommentarer:

  1. Road to nowhere puhuttelee... :)

    SvaraRadera
  2. Aurora. Norrskenet helt klart för mig! Eftersom jag själv fotograferar mycket norrsken (senast igår kväll), och tycker det är magiskt, så skulle jag nångång göra en fototapet så är det av norrskenet. :)

    SvaraRadera
  3. "Blue ice" faller mig i smaken. Jag gillar färgskalan och det abstrakta ismönstret. Vi har nyligen renoverat vår lägenhet för en fjuttigt liten budget, bland annat rev vi ner de hemska tapeterna som var föråldrade och fulla med fula märken, så nu är alla våra väggar helt vita. En fototapet hade piffat till vilket rum som helst. ^_^

    SvaraRadera
  4. Aurora var ju jättesnygg, men skulle jag välja en av dem till mig själv skulle det nog bli Road to Nowhere. :) vi har precis renoverat vårt hem, men tapeten jag så gärna ville ha uteblev, så nu skulle jag ju ha en bra orsak till varför vi bara Mååste sätta tapet... ;)

    SvaraRadera
  5. Road to Nowhere, kuinka kaunis tapetti!! Olisipa ihana nukahtaa tuota maisemaa katsellessa, vapaana arjesta ja suuntana unelmat!!
    Tämä tapetti lisätään haavelistalle ja peukut viritetään pystyyn että onnetar suosii :)

    SvaraRadera
  6. Mountain sky oli ihanan juureva ja alkukantainen. Se sopisi mainiosti remontoitavan vanhan talomme olohuoneeseen. Onnea mulle arvontaan, terkuin Suska koivuladesignesta.

    SvaraRadera
  7. Åh vad härlig tävling!
    Själv tycker jag att INDIALAND - CHRISTOPHER HAUSER är absolut snyggast (alltså den du har bild på)
    Skulle vara sjukt häftigt att vinna, har själv planerat på ett stort väggfoto hemma :)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Mitt favoritmotiv från kollektionen är Blue Ice. Intensivt och dramatiskt.
    Jag skulle gärna vinna då jag har en tom, tråkig vägg som längtar efter någonting vackert.
    Vänliga hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

    SvaraRadera
  9. De är alla vackra, men min favorit är nog Blue Ice. Gillar isens mönster och den kyliga färgskalan. Skulle passa bra med fototapet till vår vind som snart är i det skedet att man kan börja tapetsera och inreda.

    SvaraRadera
  10. Return to the river och Green white är mina favoiriter. Gillar dem massor. Sådana tapeter skulle jag kunna tänka mig hos oss någonstans fast vi annars har det ganska "vitt". Spännande tapeter...

    SvaraRadera
  11. Oj, vilka underbara tapeter! Road to Nowhere är min favorit. Jag har så himla svårt att hitta något snyggt till våra vita väggar här hemma. Har ett nybyggt stenhus i skogsbrynet och ser redan framför mej tapeten "Road to Nowhere" i våran trapp. Utsikten från stora trappfönstret skulle fortsätta på väggen med denna underbara tapet.
    (pilvi.kilponen@gmail.com)

    SvaraRadera
  12. Hei!
    Tykkäsin niistä raidoista.

    Tiina A.

    SvaraRadera
  13. Green-Ice är min favorit, lite abstrakt och i fin fina färger. Den skulle passa bra i pojkarnas TV-rum som snart behöver tapeter, pojkarna har meddelat att de inte skall ha någon stenåldersinredning (som de tycker att resten av huset representerar :) ) utan dom skall ha modernt och dramatiskt och då är nog dessa fototapeter det som behövs!

    SvaraRadera
  14. AURORA är ABSOLUT min favorit! Super snygg! Super stämning! För mej lååångt bort i Norrskenets magiska värld!


    Hanna H

    SvaraRadera
  15. Road to nowhere skulle jag gärna vinna. Eftersom den skulle passa utmärkt i vårt hem på ena tomma väggen! Jag hoppas att jag sku vinna den och få nåt trevligt att se på varje dag istället;)

    SvaraRadera
  16. Lappland on suosikkini. Värit vetoavat minuun! Opiskelen ja olisi kiva piristystä elämään.

    SvaraRadera