4 oktober 2014

På besök i Österbotten

I nyaste Unelmien Talo& Koti har min kollega  och jag med ett reportage som ni absolut ska kolla in, om ni bara kan!  Ett härligt glatt hem där jag igen fick konstatera att man nödvändigtvis inte behöver ha gardiner i köket för att det ska kännas hemtrevligt. Det här hemmet är fyllt av värme och glädje och inredningen gjord med humor och en nypa salt. Härligt! Och vet ni, att se sitt eget foto på omslaget i butikshyllan känns alltid lika otroligt! Jag får fortfarande nypa mig i armen för det är ju bara så svårt att förstå. Jag som för exakt fyra år sedan köpte min första systemkamera och inte ens kunde använda den genast...bara så svårt att fatta!

Tack till familjen för att vi fick besöka er!



ILOA SISUSTUKSEEN
Kolleegalla ja minulla on uusimmassa Unelmien Talo & Koti lehdessä mukana ihana juttu Pohjanmaalta. Tämä koti on sisustettu huumorilla ja ilolla ja siinä on todellakin hyvä fiilis! Muutaman maistiaisen jälkeen varmaan tekeekin mieli pomppia kauppaan ostamaan tämä lehti?  Kansikin on ihanan pirteä! Vieläkin sydän lyö ekstraa kun lehtihyllyssä näkyy oma kuva kannessa! Huikea fiilis! Joudun vieläkin nipistämään itseäni välillä, sillä on niin vaikea uskoa että tämä on totta. Ajatella, minähän vasta neljä vuotta sitten ostin ensimmäisen järjestelmäkamerani enkä edes heti osaannut käyttää sitä....  Ihan tajutonta!


Kiitos perheelle, meillä oli mukava päivä!






5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Onnea kansikuvasta. Hienoja kuvia ihanasta asunnosta. Onneksi lehti tuli kotiin kannettuna. Innolla odotan myös huomista kurssiasi.

    SvaraRadera
  3. Köpte tidningen. Fint reportage med fina bilder. Det är nu bara så att du är född till fotograf fastb du inte har förstått det själv förrän du tog tag i saken ☺

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt bekant ut det där! ;o) Återigen, duktiga du!

    SvaraRadera