11 oktober 2014

I trollskogen

Jag drog ut i skogen igår, med mitt nya Enjoy- ljus. Ett tjockt och fint, som ser så äkta ut att man lätt blir lurad och tror man ska bränna sig när man rör vid det.
Bigge trodde han skulle vara med, och han klämde sig vigulant in i korgen när jag vände ryggen till, och det slutade med att både han och korg rasade i backen med ett brak precis efter att jag hunnit ta bilden. Så det gick inte som i Strömsö det inte, det här med hans stund i rampljuset.

Enjoy-ljus hittar du hos DesignWest

SATUMETSÄSSÄ
Menin taas metsään, ja otin tällä kertaa mukaani uuden Enjoy- kynttiläni. Sellainen jykevä kynttilä joka on niin aidon näköinen että luulen polttavani näppini kun kosken siihen.
Bigge luuli tämän kuvaussession olevan juuri häntä varten ja ujuttautui tietysti ketterästi  koriin, kun käänsin selkäni. Muutama sadasosasekunti tuon kuvan jälkeen kuului rysähdys..
Ei mennyt kuin Strömsössä, se hänen hetki valokeilassa ei..

Kynttilät löydät DesignWestistä.





                                         Blogginlägget är ett trevligt samarbete med DesignWest

5 kommentarer:

  1. Upeita kuvia :) Aivan mieletön tunnelma!

    Hyvää viikonloppua sinne!

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysiga bilder!

    Jag har stora funderingar på att skaffa mig ett sådant ljus. Har hört så mycket bra om dem och just nu använder jag mig av den
    billigare varianten som inte lyser lika fint.

    SvaraRadera
  3. Ihanaa, että ehdit ikuistaa Biggen korissa! Ihan mun lempikuva!
    Hurmaava satumetsä ja eteeriset kuvat, vain pari keijukaisia ja maahista puuttuu!
    Kiitos koti-suomen maisemista!
    Nauti syksyn lumosta!

    SvaraRadera
  4. Huikean kauniit sävyt tuossa viltissä. Mistä langasta se on virkattu? Hurmaannuin!

    SvaraRadera
  5. Det är klart att han också vill vara med på bild. Fint blev det/Maria

    SvaraRadera