17 februari 2014

Sparlåga

Oj, den nya veckan börjar segt. Jag tror jag har dragit på mig en rejäl förkylning och till det också någon sorts allergi i ansiktet.  Känner mig inte alls blomstrande och fräsch inför en ny vecka. Suck. Nå, vi får väl se åt vilket håll det här utvecklas. Undertiden ska jag njuta av mina tulpaner.






Huhu, uusi viikko alkoi sitkeästi. Olen tainnut sairastua flunssaan ja sen lisäksi kasvoissa on jonkinlaista allergiaa joten kovin hehkeä tämä olo ei tällä hetkellä ole. No, katsotaan nyt sitten mihin suuntaan tämä kehittyy. 

7 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Kram från en "halsontis"

    SvaraRadera
  2. Fint att kunna glädjas åt vackra tulpaner!
    Sköt om dej och krya på dej!
    kram
    LIsa

    SvaraRadera
  3. Efter en helg med alltför mycket att äta o dricka så sitter man här o sväljer taggtråd...
    Fick avboka dagens step och nöja sig med en liten skogsvända m vovven istället.
    Ingen bra början på veckan...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. vackra tulpaner, krya på dig
    Ha en fin eftermiddag och kväll.
    Kram
    hanna

    SvaraRadera
  5. Hei!!
    Ihania tulppaaneja, ne piristää kivasti arkea:))
    Parane pian!
    Toivoo Ulla

    SvaraRadera
  6. Pikaista paranemista!
    Ihanat tulppaanit, lupaus keväästä:)

    -Anu

    SvaraRadera